Bezorgen en afhalen

Gewoon Goed Geregeld!

Verzendkosten

Carpartsdirect.nl verzendt bestellingen met een orderwaarde vanaf €50,– gratis naar adressen in Nederland en België. Op bestellingen met een waarde lager dan €50,– wordt €6,95 verzendkosten in rekening gebracht. Voor Express levering geldt een toeslag van €6,95. Express levering is mogelijk voor adressen in Nederland.


Levertijd

In de shop wordt bij de onderdelen de actuele voorraad status en levertijd weergegeven.
Op uw orderbevestiging staat de actuele levertijd van de door u bestelde onderdelen.

 

Reguliere levertijden – bezorging Postnl of Express levering:
– Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 16:00 worden de volgende dag afgeleverd met Postnl
– Bestellingen op maandag t/m donderdag tussen 16.00 en 23:59 kunnen de volgende dag worden afgeleverd met een Express Levering* of 1 dag later met Postnl
– Bestellingen op vrijdag na 16.00 en in het weekend kunnen maandag worden afgeleverd met een Express Levering* of 1 dag later met Postnl

 

*Express levering is alleen mogelijk op adressen in Nederland. Aflevering is maandag t/m vrijdag tussen 17.00 en 22.00. Hiervoor geldt een toeslag van €6,95

 

Reguliere levertijden – afhalen bij afhaalbalie Schiedam:
– Bestellingen op werkdagen voor 10.00 kunnen dezelfde dag tussen 14.00 en 18.00 worden afgehaald
– Bestellingen op werkdagen tussen 10.00 en 15.59 kunnen dezelfde dag tussen 17.00 en 18.00 worden afgehaald.

 

De afhaalbalie in Schiedam is ook geopend op zaterdag van 09.00 -13.00.

 

Levering grote delen:
Plaatwerk, bumpers en andere grote delen hebben in de regel een iets langere levertijd van 24 tot 48 uur. Dit staat altijd in de shop bij het product aangegeven! Bezorging vindt plaats met DHL. Op grote delen kunnen wij geen Express levering aanbieden.

 

Levertijden nationale feestdagen:
Op nationale feestdagen zijn andere levertijden van toepassing. Indien u op een nationale feestdag een bestelling plaatst, geldt dat deze de eerstvolgende werkdag wordt verwerkt. De leverdatum op de orderbevestiging schuift dan (afhankelijk van het aantal feestdagen) 1 of 2 dagen op.


Status van uw bestelling

Wij houden u graag op de hoogte van de status van uw bestelling zodat u precies weet wanneer u de onderdelen geleverd gaat krijgen!

 

Bij bezorging:

1. Na het plaatsen en betalen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte leverdatum.

2. U ontvangt een inpakbevestiging en factuur zodra de onderdelen klaar staan voor verzending.

3. Zodra uw bestelling aan de vervoerder wordt overgedragen, ontvangt u een e-mail met het track&trace nummer.

 

Bij afhalen in Schiedam:

1. Na het plaatsen en betalen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte leverdatum.

2. U haalt uw bestelling op aan de balie en ontvangt dan tevens de factuur nadat de betaling voldaan is.

 

Heeft u een account aangemaakt? Dan zijn de statusupdates hier tevens zichtbaar.


Bezorgopties

Wij werken met 2 grote en betrouwbare vervoerders, PostNL en DHL.

 

U kunt aangeven waar en wanneer u uw bestelling wenst te ontvangen:
– Op uw privé huisadres / factuuradres
– Op uw zakelijke adres / factuuradres
– Op een privé of zakelijk adres anders dan het factuuradres
– Op een PostNL afhaallocatie bij u in de buurt. Neem wel legitimatie mee!

 

Voor Express levering werken wij samen met Trunkrs. Bestellingen worden door Trunkrs tussen 17.00 en 22.00 afgeleverd.


Afhalen in Schiedam

U kunt uw bestelling afhalen aan de balie van ons kantoor in Schiedam. De balie is geopend op werkdagen van 08.30 tot 18.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00. U kunt aan de balie pinnen of contant betalen.

 

Het adres is:

Carpartsdirect.nl
Admiraal Trompstraat 11
3115HK Schiedam
tel: 010- 2467419
mail: info@carpartsdirect.nl

 

Een routebeschrijving vindt u hier.


Problemen bezorging

Pakket niet afgeleverd
Indien uw bestelling niet op de verwachte datum wordt afgeleverd, is dat zeer vervelend. Check in dat geval even de track&trace gegevens van de zending. Wellicht is er vertraging bij de vervoerder.  Is dit niet het geval check dan of het bezorgadres klopt. Klopt alles, check dan nog even de brievenbus. Mogelijk is het pakket afgeleverd bij de buren toen u niet thuis was en heeft u hiervan een bericht in de brievenbus ontvangen.

 

Uw pakket en de onderdelen zijn beschadigd afgeleverd
Dit zou niet mogen gebeuren, maar is het helaas dan toch verkeerd gegaan meldt dit dan even bij ons door een mail te sturen naar info@carpartsdirect.nl of telefonisch contact op te nemen op 010-2467419. Vergeet niet om meteen bij ontvangst foto’s te maken! Wij zullen zorgen voor een passende oplossing.