Stuurhuis
Het stuurhuis zorgt ervoor dat de voorwielen die kant opdraaien die u wilt. Het stuur zit direct verbonden door middel van de stuurkolom. Aan de wielzijde verbinden de stuurstangen en stuurkogels het fuseestuk aan het stuurhuis.

- -44%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -7%

- Universele weerstand t.b.v. de airbagstoringsmelding na montage van een sportstuur
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -49%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -44%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -38%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -66%

- -67%

- Dikte 25.0mm
- Binnendiam.12.2mm
- Buitendiam. 1: 36mm
- Buitendiam. 2: 24mm
- Gewicht 0.061Kg
- 4 stuks verpakking. prijs per stuk

- -11%

- AutoStyle stuurnaaf Nissan diversen (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -60%

- -51%

- Breedte 28.0mm
- Rubber
- Gewicht 0.056Kg
- 2 stuks verpakking. prijs per stuk
Op voorraad
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen (zaterdag) bij u geleverd.

- -13%

- AutoStyle stuurnaaf VW/Seat/Skoda diversen (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -59%

- -42%

- Minerale olie
- Pen
- Gewicht 0.6Kg
- Multipurpose lithiumvet met MoS2- en EP-toevoegingen voor zwaar belaste draaipunten en schotels van opleggers.
- 6 stuks per verpakking.
Op voorraad
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen (zaterdag) bij u geleverd.

- -19%

- Handmatige bediening
- Electrisch
- Elektrische versterking
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -22%

- Hydraulisch
- Totale lengte 1260mm
- Geleverd inclusief spoorstangen !

- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen (zaterdag) bij u geleverd.

- -11%

- AutoStyle stuurnaaf BMW diversen (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -11%

- AutoStyle stuurnaaf BMW E36/8-Serie/Z3 (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -13%

- AutoStyle stuurnaaf VW/Seat/Audi diversen voor airbag sturen (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -11%

- AutoStyle stuurnaaf Toyota MR2/Starlet/Avensis T22 (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -11%

- AutoStyle stuurnaaf Nissan diversen (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -58%

- -61%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -58%

- Buitendiam.27.0mm
- Rubber/metaal
- Gewicht 0.190Kg
- 2 stuks verpakking. prijs per stuk
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -30%

- -60%

- -11%

- AutoStyle stuurnaaf Mazda/Kia diversen (6x70mm + 6x75mm)
Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

- -36%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 1 werkdag bij u geleverd.

- -35%
Voertuigen met hydraulische stuurbekrachtiging hebben een stuurhuis die een zuiger bevat die is verbonden met de wielen door middel van spoorstangen. Het stuurhuis bevat kamers die ontstaan door het afsluiten van de zuiger in het zuigerhuis met keringen en teflonringen. Bij hydraulische aandrijving bepaalt de stand van het stuurwiel de druk die ontstaat op de genoemde kamers. De stuurbeweging bepaalt dus naar welke kant de druk op het hydraulisch systeem zich verplaatst. Sturen naar links betekent ook druk op links. Olie door het stuurhuis De oliepomp zit gemonteerd op de motor. Deze pomp wordt met een riem aangedreven die in verbinding staat met de krukas van de motor. De oliepomp pompt bij elke stuurbeweging de olie, onder druk, van de tank naar het stuurhuis en de duwt de zuiger naar de gewenste stuurrichting. De druk wordt geregeld door de interne drukregelaar in de hydraulische pomp. Stopt de stuurbeweging, dan stroomt de olie terug in het reservoir.
De meest voorkomende problemen in de hydraulische stuurinrichting zijn lekkage of speling. Lekkage kan ontstaan door slijtage, veroudering of vervuiling.
Met het reviseren van uw stuurhuis worden originele onderdelen gemonteerd en waar nodig de laatste modificaties toegepast. Gedurende het hele revisieproces, en de modificatie, wordt het stuurhuis schoon gehouden, gecontroleerd en nagemeten. Het testen van de stuurhuizen gebeurt met meer dan 30% druk dan normaal. Op deze manier wordt er gecontroleerd of het stuurhuis de juiste kracht heeft.