Klantenservice

Gewoon Goed Geregeld!

Veelgestelde vragen top-5

  • Hoe vind ik de juiste onderdelen voor mijn auto?
    U voert uw kenteken, chassisnummer of autogegevens in op de homepage om uw auto. Uw auto wordt vervolgens getoond en u ziet in de catalogus de afdelingen voor de onderdelen van uw auto. Indien u niet weet in welke afdeling het door u gezochte onderdeel hoort, dan kunt u altijd gebruik maken van de zoekmachine links onder uw auto gegevens. U kunt tevens het instructiefilmpje bekijken.
  • Met welke levertijd moet ik rekening houden?
    De actuele voorraadstatus en levertijd wordt in de shop bij alle onderdelen weergegeven. In de regel geldt dat bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17.45 dezelfde dag nog afgehaald kunnen worden of de volgende dag afgeleverd worden. Indien incidenteel de levertijd langer is, zal dit in de shop aangegeven worden. LET OP: u kunt kiezen voor verzending met DHL en Postnl. Bestellingen op werkdagen na 11.45 worden door DHL de volgende dag bezorgd. Indien u na 11.45 kiest voor PostNL is de bezorging een dag later.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Carpartsdirect.nl verstuurd bestellingen met een waarde vanaf €25 gratis naar adressen in Nederland en België. Dit geldt voor alle onderdelen in de shop, dus ook voor grote delen als plaatwerk, bumpers, uitlaten etc. Op bestellingen met een waarde minder dan €25,– wordt €6,50 verzendkosten in rekening gebracht.
  • Kan ik onderdelen ook afhalen?
    U kunt uw bestelling afhalen bij het hoofdkantoor van carpartsdirect.nl in Schiedam. De balie is op werkdagen geopend vanaf 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00. Op uw orderbevestiging staat vanaf welke datum en tijd uw bestelling voor u klaar ligt. U vindt ons aan de Admiraal Trompstraat 11, 3115HK te Schiedam. U kunt gebruik maken van onze routebeschrijving.
  • Hoe kan ik retourneren?
    Wij behandelen uw bestelling met de grootste zorg.  Is er toch iets niet in orde of wilt u uw artikel binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen retour sturen, dan kunt u retourneren door:
    Uw retourzending aan te melden via retour@carpartsdirect.nl met vermelding van:
    – Opdrachtnummer
    – Debiteurnummer
    – Artikelnummer van het te retourneren onderdeel
    – Reden van retour
    Nadat wij uw aanmelding ontvangen hebben, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail met een retournummer en de instructies om GRATIS te retourneren. Deze bevestiging en een kopie van uw factuur dient u mee retour te sturen! Niet geregistreerde retourzendingen kunnen wij niet accepteren. Wij kunnen retouren alleen accepteren indien deze aangemeld zijn, onbeschadigd en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie verdere retourvoorwaarden.
  • Meer vragen