Bezorgen en afhalen

Gewoon Goed Geregeld!

Verzendkosten

Carpartsdirect.nl verzendt bestellingen met een orderwaarde vanaf €25,– gratis naar adressen in Nederland en België. Op bestellingen met een waarde lager dan €25,– wordt €6,50 verzendkosten in rekening gebracht.


Levertijd

In de shop wordt bij de onderdelen de actuele voorraad status en levertijd weergegeven. Ook op uw orderbevestiging staat de actuele levertijd van de door u bestelde onderdelen.

In de regel geldt, tenzij anders aangegeven in de shop:

  • Bestellingen op werkdagen voor 17.45 worden de volgende dag afgeleverd.
  • Bestellingen op werkdagen voor 11.45 kunnen dezelfde dag tussen 14.00 en 20.00 worden afgehaald.
  • Bestellingen op werkdagen tussen 11.45 en 17.45 kunnen dezelfde dag tussen 19.00 en 20.00 worden afgehaald.

Op nationale feestdagen zijn andere levertijden van toepassing. Indien u op een nationale feestdag een bestelling plaatst, geldt dat deze de eerstvolgende werkdag wordt verwerkt


Status van uw bestelling

Wij houden u graag op de hoogte van de status van uw bestelling zodat u precies weet wanneer u de onderdelen geleverd gaat krijgen!

Bij bezorging:

1. Na het plaatsen en betalen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte leverdatum.

2. U ontvangt een inpakbevestiging en factuur zodra de onderdelen klaar staan voor verzending.

3. Zodra uw bestelling aan PostNL of DHl worden overgedragen, ontvangt u een e-mail met het track&trace nummer.

Bij afhalen in Schiedam:

1. Na het plaatsen en betalen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met de verwachte leverdatum.

2. U haalt uw bestelling op aan de balie en ontvangt dan tevens de factuur nadat de betaling voldaan is.
Heeft u een account aangemaakt? Dan zijn de statusupdates hier tevens zichtbaar.


Bezorgopties

U kunt uw bestelling bij carpartsdirect.nl bezorgt krijgen zoals u wenst!
Wij werken met 2 grote en betrouwbare vervoerders, PostNL en DHL. U kunt zelf kiezen of u uw bestelling door PostNL of DHL wilt laten bezorgen.Tevens kunt u aangeven waar u uw bestelling wenst te ontvangen:

    • Op uw privé huisadres / factuuradres
    • Op uw zakelijke adres / factuuradres
    • Op een privé of zakelijk adres anders dan het factuuradres
    • Op een DHL afhaallocatie bij u in de buurt. U kunt dan uw onderdelen ophalen wanneer het u uitkomt. Neem wel legitimatie mee!
    • Op een PostNL afhaallocatie bij u in de buurt. U kunt dan uw onderdelen ophalen wanneer het u uitkomt. Neem wel legitimatie mee!

Afhalen in Schiedam

U kunt uw bestelling afhalen aan de balie van ons kantoor in Schiedam. De balie is geopend op werkdagen van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00. U kunt aan de balie pinnen of contant betalen.

Het adres is:

Carpartsdirect.nl

Admiraal Trompstraat 11

3115HK Schiedam

tel: 010- 2467419

mail: info@carpartsdirect.nl

Een routebeschrijving vindt u hier.


Problemen bezorging

Pakket niet afgeleverd
Indien uw bestelling niet op de verwachte datum wordt afgeleverd, is dat zeer vervelend. Check in dat geval even de track&trace gegevens van de zending. Wellicht is er vertraging bij de vervoerder.
Is dit niet het geval check dan of het bezorgadres klopt.
Klopt alles, check dan nog even de brievenbus. Mogelijk is het pakket afgeleverd bij de buren toen u niet thuis was en heeft u hiervan een bericht in de brievenbus ontvangen.
Uw pakket en de onderdelen zijn beschadigd afgeleverd
Dit zou niet mogen gebeuren, maar is het helaas dan toch verkeerd gegaan meldt dit dan even bij ons door een mail te sturen naar info@carpartsdirect.nl of telefonisch contact op te nemen op 010-2467419. Vergeet niet om meteen bij ontvangst foto’s te maken! Wij zullen zorgen voor een passende oplossing.