0
Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg!

×
×
×

Retourneren

Bij Carpartsdirect.nl heb je 14 dagen om aan te geven of je een artikel wenst te ruilen of te retourneren. Binnen deze 14 dagen kan je aan ons melden dat je van de aankoop af wenst te zien. Je hebt 14 dagen de tijd om na de melding de producten terug te sturen. Je kan uiteraard ook zonder voorafgaande mededeling de producten meteen binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. Deze afkoelingsperiode gaat in op de dag ná aflevering van het pakket. De retourartikelen dienen origineel/oorspronkelijk als mogelijk zijn. Indien je de artikelen monteert of verder gebruikt dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen, kunnen wij je aansprakelijk stellen voor de waardevermindering. Wij verzoeken transportschade binnen 24 uur vanaf de ontdekking van het defect per e-mail te melden. Bij binnenkomst dient gecontroleerd te worden of de levering compleet is. De verzendkosten van de heenzending wordt vergoed indien de gehele order geretourneerd wordt. Voordat je een artikel retour zendt vragen wij om in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen door het stappenplan te volgen. Je kunt het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment van ontbinding ontvangen op je rekening.

  • De bestelling dient na het toekennen van het RMA-nummer z.s.m. retour gestuurd te worden.
  • De retourartikelen indien mogelijk in originele verpakking en onbeschadigd.
  • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel.
  • Zolang het niet hoeft verzoeken wij je om geen teksten te schrijven op de originele verpakking en geen stickers of plakband te plakken op de originele verpakking.
  • Verpak de retourartikelen indien nodig in een omdoos om transportbeschadiging tegen te gaan.
  • Op de retourzending dient duidelijk het RMA-nummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending, bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs.
  • De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Stappenplan

U wilt een artikel retourneren voor garantie. Uiteraard is dat geen probleem en wij helpen u er graag mee! U kunt de aanvraag indienen door de stappen hieronder te volgen.

  • Stap 1: Log in met uw account op Carpartsdirect.nl
  • Stap 2: Ga naar; "mijn bestellingen"
  • Stap 3: Klik op "Bekijk details" van uw bestelling
  • Stap 4: Klik op "Retourneren"
  • Stap 5: Vink het artikel of de artikelen aan welke u wilt retourneren voor ter garantie en geef hierbij ook de vervolgactie aan. Selecteer hierbij wel de volgende reden "Het artikel is door mij gebruikt maar werkt niet meer naar behoren, ik wil een garantie procedure starten". Geef vervolgens aan wat er mankeert.
  • Stap 6: Bevestig uw aanvraag.
  • Stap 7: U krijgt u een bevestiging van uw aanvraag via de mail. Vervolgens kunt u in "mijn retouren" uw aanvraag volgen.

Ik wil garantie aanvragen maar ik heb nog geen account

U wilt een artikel retourneren voor garantie, maar u heeft de bestelling geplaatst zonder een Carpartsdirect.nl account:

Geef dit door, door een e-mail te sturen naar klantenservice@carpartsdirect.nl. Vermeldt uw klant en/of uw ordernummer. Uw account zal dan geactiveerd worden zodat u de aanvraag via onze website kunt indienen. U krijgt hier een e-mail over gestuurd.